maandag 14 februari 2011

Mijn eerste blogbericht

Zo de eerste stap in een nieuwe wereld is gezet, ik heb mijn eigen blog.
Alleen nu nog leren hoe ik er zonder hulp berichtjes op ga zetten.

Vandaag heb ik 2 kaarten om met jullie te delen.
Mijn eerste kaart is er eentje met mussen, leuke vogeltjes zijn dat!


 Mijn 2de kaartje is een dameskaart. Ik vind het altijd leuk om dit soort plaatjes en stempels te gebruiken.
Binnenkort krijgt Jose van de Hobbystunter mooie damesstempels van Kanban binnen en ik kijk er al helemaal naar uit. 



groetjes
Wil

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten heb je er op gezet Wil. Je blog is erg mooi geworden.
    Ja,ja, wie had dit kunnen denken. Hihihi.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hieper de piep, een eigen blog, leuk hoor! Je mussen zijn mooi en de lady met hoed ook. Nou, tot blogse he, hoewel momenteel niet zo veel tijd ervoor......lieve groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,

    Wat een verraasing, je eigen blog, ga je wel even volgen nu hoor!-)
    Mooie kaartjes, zeker de onderste, Kanbanstempels zijn gaaf he?!
    Heb er hier ook een paar, maar nog geen tijd voor gehad-(

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo nu kan ik je mooie creaties ook zien, ik ben gelijk volger geworden.
    mooie kaartjes heb je gemaakt,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel succes Wil wat een verrassing.Leuk om jouw kaarten ook te kunnen zien Groetjes Miep D,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg!
    Ook online echt modern hoor moeders haha
    De creaties zijn erg mooi vooral de mussen vind ik heel mooi.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wil
    Leuk dat je ook in blogland bent.Je kaarten zien er leuk uit.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties, ik lees ze met veel plezier.
groetjes
Wil